کارت ویزیت متداولترین روش تبلیغاتی

کارت ویزیت متداول ترین گزینه تبلیغاتی برای شناساندن کسب و کارهای مختلف می باشد. کارت ویزیت ها در ابعاد مختلف طراحی و چاپ می گردند، که با توجه به جنس و ابعاد کارت ها قیمت آنها نیز متغیر می باشد. طراحی کارت ویزیت مهمترین عامل جذب مخاطب می باشد. جهت سهولت طراحی؛ وب سایت هایی وجود دارد که طرح های لایه باز را به صورت آنلاین به فروش می رسانند.

کارت ویزیت قدیمی ترین و گسترده ترین روش تبلیغاتی

کارت ویزیت یکی از قدیمی ترین روشی های تبلیغات در کسب و کارها می باشد که در آن اطلاعات فرد، خدمت یا کالا درج و به صورت گسترده چاپ و پخش می گردد. کارت ویزیت ها در ابعاد گوناگون طراحی و به صورت یک رو یا پشت و رو چاپ می گردند. قیمت کارت ویزیت به ابعاد و جنس به کار رفته در کارت بستگی دارد  و مشتری با توجه به بودجه در نظر گرفته می تواند کارت ویزیت با جنس دلخواه خود را جهت چاپ سفارش دهد.

روزانه شاهد انواع کارت های ویزیتی هستیم که هیچ گونه جذابیتی برای مخاطبین خود ندارند؛ به طوری که حتی شخص مخاطب یک لحظه هم برای نگاه کردن و خواندن این کارت های ویزیت زمان صرف نمی کند. در بیشتر مواقع دلیل این شکست در جذب مخاطب طراحی غیر اصولی کارت ویزیت می باشد که برای حل این مشکل نیازمند طراحی گرافیکی حرفه ای و تاثیرگذار هستیم.

کارت ویزیت متداولترین روش تبلیغاتی
کارت ویزیت گسترده ترین روش در تبلیغات

ما در ادامه نیازمندی های یک طراحی جذاب در قالب یک کارت ویزیت را به اختصار بررسی می نماییم.

آرم شرکت

هر کسب و کاری که بخواهد پیشرفت کند نیازمند یک لوگو یا آرم مخصوص به خود می باشد. پس قبل از اینکه کارت خود را طراحی کنیم نیازمند یک آرم منحصر به فرد و زیبا هستیم تا به کسب و کار ما اعتبار دهد و همچنین قسمتی از طراحی کارت ویزیت باشد.

محتوای متنی مورد نیاز

در طراحی کارت های ویزیت برای معرفی کالا یا خدمت خود نیازمند یک سری اطلاعات می باشیم که این اطلاعات حتما بایستی به صورت کاملا مختصر در کارت ویزیت گنجانده شود.

محتوای مناسب در کارت ویزیت
درج اطلاعات مختصر و مفید در کارت ویزیت

از اطلاعات مهمی که در معرفی کسب و کارها مهم می باشد، ابتدا نام و عنوان کالا یا خدمتی است که بایستی به صورت کوتاه گنجانده شود؛ سپس اطلاعات تماس است که به جهت برقراری ارتباطات مهم می باشد. از دیگر اطلاعاتی که ممکن است در کارت تبلیغاتی گنجانده شود می توان به نشانی وب سایت یا شبکه های اجتماعی و غیره اشاره نمود.

خلاقیت در طراحی کارت ویزیت

در طراحی کارت ویزیت باید از نهایت خلاقیت استفاده نمود و بر اساس کالا یا خدمت مورد نظر طراحی را انجام داد. مخاطب بایستی فقط با دیدن کارت ویزیت و بدون خواندن آن قادر به تشخیص و درک رسالت این کارت تبلیغاتی باشد. کارت طراحی شده نباید شلوغ باشد؛ تجربه ثابت کرده اگر کارتی شلوغ باشد مخاطب راغب به مطالعه کارت مورد نظر نخواهد بود.

کارت ویزیت خلاقانه
خلاقیت بالا در طراحی کارت ویزیت

به طور کلی طراحی کارت های ویزیت از پایه کاری بسیار دشوار و زمانگیر می باشد و برای انجام این طراحی نیاز به تخصص و تبحر بالایی خواهد بود. با پیشرفت در فناوری های ارتباطی آنلاین وب سایت هایی طراحی گشته اند که انواع کارت های تبلیغاتی در تمامی دسته های کسب و کار را به گونه ای حرفه ای و زیبا طراحی کرده و به صورت لایه باز در اختیار کاربران جهت خرید قرار می دهند تا از این طریق به راحتی متن ها و تصاویر مورد نظر خود را جایگزین کرده و به راحتی عمل طراحی را انجام دهند

گروه طراحی و تولید آرا فایل به عنوان یکی از وب سایت های پیشرو در ارائه فایل های لایه باز با بهره گیری از متخصصان با تجربه زیباترین کارت های ویزیت و انواع اوراق اداری شامل فاکتور، سربرگ و قبض را به صورت آنلاین ولایه باز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مطالعه بیشتر